Leštící sada na plastová skla předních a zadních světel automobilů.
Upozornění tuto sadu lze použít pouze na leštění plastů, nelze ji použít na skleněná skla.
Postup:
- zakryjeme vhodnou krycí páskou lakované části karoserie, upneme kotouč do vrtačky a naneseme na něj rovnoměrně pastu (bílý hranol). Pasta se nanese přiložením k točícímu se kotouči. Potom kotoučem rovnoměrně přejíždíme celý povrch leštěného světlometu. Během celého leštění je nutné sledovat teplotu leštěného plastu aby nedošlo k jeho přehřátí (natavení). Jestliže během leštění zmizelo zažloutnutí, odstraníme krycí pásku a oprava je hotova.
- Pokud na světle stále zůstává zažloutnutí je nutné povrch přebrousit. Na povrchu každého pastového světla je nanesena vrstva, která má zabránit žloutnutí a oxidaci. Bohužel právě tato vrstva zežloutne a pokud se ji nedaří rozleštit (viz předchozí postup) je nutno tuto vrstvu opatrně odbrousit.
- Odbroušení provedeme přiloženým brusným rounem, kterým ručně rovnoměrně přebrousíme celý povrch.
- Po obroušení je nutné zaleštit a zahladit povrch světla. To provedeme kotoučem a pastou. Naneseme pastu na kotouč a leštíme, po určité době je nutné postup nanesení pasty zopakovat. Leštíme tak dlouho dokud nezmizí veškeré stopy po broušení a na světle je dokonalý povrch bez rýh. Pokud někde zůstalo místo, kde je sklo stále zažloutlé stačí přebrousit a přeleštit pouze toto místo.
- Stejný postup lze aplikovat při leštění koncových světlometů, blikačů a ostatních plastů.
- Při práci používejte vhodné ochranné pomůcky, ochranné brýle, nejezte, nekuřte, nepijte.
Složení: 1x malá White Max Light (cca 0,4kg) nebo 1x malý Plast Max (cca 0,4kg) , kotouč kaliko pr.130mm, 1x brusné rouno SIA P320 . Finanční náklady - cca 230.-Kč